Profitul net s-a majorat cu 5,3% in T1
Dolce si ADSL compenseaza pierderea de linii fixe
Profitul net al operatorului de telefonie fixa Romtelecom, in trimestrul intai, a fost de 19 milioane euro, in crestere cu 5,3% fata de primul trimestru al anului trecut. Veniturile companiei au scazut usor cu 0,4%, la 221,1 milioane euro, pe baza scaderii numarului liniilor de telefonie fixa, insa exista o crestere semnificativa a noilor servicii, potrivit raportului publicat de actionarul grec, OTE.
Romtelecom a afisat in trimestrul intai venituri de 222,1 milioane euro, ceea ce inseamna o depreciere de 0,4% fata de cele 222,9 milioane euro realizate in perioada similara a anului trecut. Profitul operational inainte de scadere a fost de 90 milioane euro, in scadere cu 4,5% fata de primul trimestru din 2006, in vreme ce profitul net a crescut cu 5,3%, de la 18,8 milioane euro in primele trei luni ale anului trecut la 19,8 milioane euro in 2007, datorita scaderii taxelor. "Rezultatele Romtelecom pentru primul trimestru al anului 2007 sunt chiar mai bune decat ne asteptam. Se inregistreaza inca o scadere a numarului de linii de telefonie fixa, dar in acelasi timp exista o crestere solida in privinta noilor servicii, care ne asteptam ca va continua", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
Serviciul de voce a pierdut 620.000 de clienti...
Serviciile de telefonie fixa ale Romtelecom, la 31 martie, numarau 3.222.488 de abonati, cu 613.159 mai putini fata de sfarsitul lunii martie a anului 2006. La sfarsitul trimestrului intai, operatorul avea 137.000 de clienti ADSL facturati, cu 110.000 mai multi decat in trimestrul unu al anului anterior, iar Dolce atingea 163.000 de clienti la patru luni de la lansarea serviciului pe piata. "Cele doua noi servicii ale companiei, Internetul de banda larga ClickNet si televizi