Liderul pietei de comert online din Romania isi propune sa ajunga compania de retail numarul unu ca nivel de satisfactie al clientilor, pastrandu-si altfel intacta cota de 70% din piata de retail online, estimata la 300 milioane euro in 2008
Cel mai mare retailer online din tara, eMAG, estimeaza ca valoarea pietei de comert online se va ridica in 2007 la aproximativ 125 de milioane de euro, au declarat astazi oficialii companiei. Compania a inregistrat in primul trimestru al acestui an o cifra de afaceri de 16,65 milioane de euro, cea mai mare pondere in afacerile retailerului fiind detinuta de notebook-uri, cu vanzari de 5,55 milioane de euro.
"Pentru 2007, noi estimam o crestere de pana la 125 de milioane de euro a vanzarilor online, in timp ce pentru 2008 apreciem o crestere de pana la 300 de milioane de euro ", a declarat directorul executive al eMAG, Radu Apostolescu. Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 70 milioane de euro, dubla fata de anul precedent, a mai spus oficialul companiei.
In ceea ce priveste viitorul companiei, directorul eMAG spune ca o oferta de preluare a unei participatii nu prezinta in acest moment interes. “Au existat discutii privind atragerea unor noi membrii in actionariat, dar nu suntem interesati”, a declarat Radu Apostolescu pentru Wall-Street. Directorul eMAG spune ca nu poate face o evaluare a companiei, fiind dificila folosirea unor formule standard pe o piata care creste anual cu 300%.
eMAG isi propune pentru anul in curs sa ajunga compania de retail numarul unu ca nivel de satisfactie al clientilor, atat in retailul clasic cat si in cel online, indeplinirea acestui obiectiv urmand sa aduca de la sine cresterea vanzarilor si mentinerea cotei de piata de 70% inregistrata in 2006, pe o piata a comertului electronic care poate creste anul viitor pana la 300 milioane de euro.
Strategi