In cadrul unei conferinte de presa desfasurate ieri, Indesit Company si-a prezentat strategia pe termen mediu, in cadrul careia a subliniat ca marca Indesit va capata o pondere si mai mare in portofoliul companiei.
Cu aceasta ocazie, compania a anuntat ca marcile Hotpoint si Ariston vor forma marca Hotpoint-Ariston, combinand potentialul international al marcii britanice cu traditia si stilul marcii italiene, pentru consolidarea pozitiei pe segmentul premium.
Indesit Company ocupa in prezent pozitia a doua pe piata producatorilor de aparate electrocasnice din Romania in ceea ce priveste vanzarile volumice cu o cota de piata de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Lansarea noului brand Hotpoint-Ariston are ca scop imbinarea dintre noutatea marcii Hotpoint, lider de peste 30 de ani in Marea Britanie, cu patrimoniul deja dobandit al marcii Ariston pe piata europeana si in special cea italiana.
Acest moment va marca si o modificare a scopurilor strategice ale companiei atat pentru brandurile Indesit, cat si pentru nou-lansatul Hotpoint-Ariston. Ca venituri din vanzari, Indesit Company isi propune sa creasca procentajul din vanzarile aferente marcii Indesit si influenta acestuia asupra veniturilor grupului, de la 45% cat este in prezent la 60%, iar in ceea ce priveste brandul Hotpoint-Ariston sa-i pastreze si sa-i consolideze pozitia pe segmentul mediu-high in concordanta cu realitatile pietei de electrocasnice internationale la ora actuala.
Ariston va fi rebranduit
Strategia companiei prin introducerea marcii Hotpoint-Ariston are ca fundament intreaga gama de produse Ariston, care va fi rebranduita, precum si lansari de noi produse la cel mai inalt grad de inovatie si competitivitate.
Indesit Company doreste sa reconfirme orientarea catre inovatia continua a produselor, fapt care imbu