Conducerea cotidianului local Ziarul Clujeanului a anuntat marti ca din data de 10 iunie ziarul nu va mai aparea pe tarabe. Redactorul-sef al Ziarului Clujeanului, Mihai Gotiu, spune ca publicatia isi va continua existenta in varianta electronica. Motivatia invocata atat de catre redactorul sef, cat si de catre editorul ziarului, Andrei Aronet, o constituie un sondaj realizat recent, din care a rezultat ca cititorii atrasi in ultimul an de aparitia cotidianului sunt "sub 30 de ani, persoane active si care folosesc intens Internetul ca mijloc de informare". "In concluzie am decis sa renuntam la costurile foarte ridicate de tipar si sa investim acesti bani intr-un portal on-line de calitate", a afirmat editorul Andrei Aronet. El a precizat ca procesul se va derula in doua etape. "In prima faza vom fuziona cele doua site-uri administrate de echipa noastra, respectiv cel al saptamanalului Clujeanul si cel al Ziarului Clujeanului, dupa care, din toamna, dorim sa implementam varianta noua, inovativa a ziarului on-line", mai spune Aronet. Redactorul-sef Mihai Gotiu a precizat ca proiectul prevede aparitia ziarului on-line sub numele Clujeanul, brandul local cel mai puternic al trustului MediaPro.
In ceea ce priveste impactul asupra echipei redactionale, care pana acum a lucrat la producerea ziarului tiparit, Gotiu a afirmat ca "au reactionat mai bine decat ne asteptam, mai ales ca aceeasi oameni vor continua sa lucreze la saptamanalul tiparit al trustului MediaPro". Gotiu a declarat ca tirajul mediu zilnic al cotidianului este de circa 5.000 de exemplare, un tiraj considerat bun pe piata media clujena, unde un titlu concurent, Faclia, are in jur de 3.500 de copii zilnice vandute. Renuntarea la editia tiparita a ziarului presupune o tranzitie si pentru partea de vanzari de publicitate. Desi a subliniat ca nu se ocupa in mod direct de acest aspect, Gotiu a declarat ca "