Foto: Evz
Chiar inainte de ridicarea de pe pista, unul dintre motoarele aparatului a luat foc, iar pasagerii au fost evacuati din avion.
Timp de 11 ore, cei 77 de calatori au fost „cazati” in aeroport, fara mancare sau despagubiri. „O echipa tehnica investigheaza in acest moment cauzele care au generat acest incident.
Pasagerii cursei vor fi imbarcati intr-o alta aeronava Wizz Air, zborul acestora catre Budapesta fiind amanat cu 11 ore”, a declarat, intr-un comunicat, directorul de comunicare al Wizz Air, Natasa Kazmer.
Un alt avion pus la dispozitia calatorilor a decolat de pe Aeroportul Otopeni in jurul orei 17.00 si a ajuns la Budapesta la 17.50, ora Ungariei.
„Pasagerii au fost debarcati si au ramas foarte putin pe pista, iar aeronava a fost tractata la o alta pozitie, chiar dupa ce incendiul a fost stins, astfel ca nu a avut timp sa afecteze alte zboruri”, ne-a declarat directorul de marketing al Aeroportului „Henri Coanda”, Valentin Iordache.
Acesta a recunoscut insa ca programul a fost oarecum afectat, iar unele curse au avut ieri intarzieri de 2-3 minute.
Potrivit unor angajati ai unor companii aeriene, intarzieri si aglomeratie sunt lucruri la ordinea zilei pe Otopeni, de cand au fost transferate aici si zborurile low cost. „Aeroportul nu poate sa faca fata tuturor zborurilor.
Sunt intarzieri si de 30 de minute, iar in timpul controlului bagajelor aparatele se defecteaza din cinci in cinci minute, lucru care nu se intampla pana acum o luna”, ne-au spus sursele citate.
Riscul calatorilor
Astfel de incidente neplacute pot aparea atat in cazul companiilor low cost, cat si in cazul operatorilor traditionali, pentru ca ambele categorii de companii trebuie sa respecte aceleasi standarde de securitate.
Cu toate acestea, cele mai frecvente incidente au