Pagani Zonda (Foto: Gandul)
Romanii sunt „cumparatori adevarati” (real buyers) de masini de lux, nu ca ungurii, care „mananca rahat” (talk shit): aceasta este concluzia organizatorului expozitiei „Luxury Car Show”, omul de afaceri Al Roudhan Bader.
Spre deosebire de vecinii de la vest, care cer tot felul de detalii, suna de 100 de ori si, de cele mai multe ori, nu cumpara nimic, romanii vin, se uita la masini, dupa care pun banii pe masa.
Conform declaratiilor organizatorului, la Luxury Car Show s-au vandut sau comandat ferm, cu avans, masini in valoare de peste trei milioane de euro. 14 bijuterii pe patru roti au fost deja achitate integral, cea mai scumpa fiind o Pagani Zonda Roadster in valoare de 700.000 de euro.
Nu s-au vandut numai masini noi, de productie 2007, ci si modele mai vechi, de colectie, pentru care s-au primit comenzi inainte de expozitie. Un client a vrut Ferrari Barchetta Pinifarina, model 2001, iar dorinta i-a fost indeplinita, in schimbul a 400.000 de euro.
Integral in Gandul Pagani Zonda (Foto: Gandul)
Romanii sunt „cumparatori adevarati” (real buyers) de masini de lux, nu ca ungurii, care „mananca rahat” (talk shit): aceasta este concluzia organizatorului expozitiei „Luxury Car Show”, omul de afaceri Al Roudhan Bader.
Spre deosebire de vecinii de la vest, care cer tot felul de detalii, suna de 100 de ori si, de cele mai multe ori, nu cumpara nimic, romanii vin, se uita la masini, dupa care pun banii pe masa.
Conform declaratiilor organizatorului, la Luxury Car Show s-au vandut sau comandat ferm, cu avans, masini in valoare de peste trei milioane de euro. 14 bijuterii pe patru roti au fost deja achitate integral, cea mai scumpa fiind o Pagani Zonda Roadster in valoare de 700.000 de euro.
Nu s-au vandut numai masini noi, de productie 2007, ci si modele mai vechi, de