Producatorul italian de electrocasnice Indesit Company, unul dintre primii cinci jucatori pe piata locala de profil, estimeaza o crestere de 18-20% a cifrei de afaceri in acest an, pana la 65 de milioane de euro.
Filiala locala a Indesit a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 54 mil. euro, potrivit informatiilor companiei. In perioada ianuarie-februarie a acestui an, Indesit a inregistrat o cota de piata volumica de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit informatiilor companiei care citeaza un studiu GfK Romania.
Portofoliul companiei include marcile Indesit pe segmentul medium-high si Ariston in segmentul premium, primul brand generand anul trecut vanzari de 43 de milioane de euro.
"Strategia noastra este sa devenim lideri pe segmentul medium high", a declarat Francesco Trovato, director regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company. De asemenea, Indesit se concentreaza pe consolidarea segmentului aparatelor electrocasnice incorporabile. Marca Ariston a inregistrat anul trecut vanzari de peste 11 milioane de euro, dintre care 43% sunt reprezentate de aparatele electrocasnice incorporabile. Ponderea vanzarilor Ariston in businessul Indesit s-a majorat anul trecut la 18%, fata de 12% in 2005. Reprezentantii companiei estimeaza in acest an o crestere de 15% a vanzarilor pe segmentul premium (unde Indesit activeaza cu brandul Ariston).
Grupul italian a inceput recent un proces de rebranding pe segmentul premium, prin fuziunea marcii Hotpoint, prezenta in Marea Britanie, cu Ariston, distribuita in Europa Continentala.
"Cea mai mare parte a vanzarilor Indesit pe piata locala, circa 60% din total, se deruleaza prin intermediul retailerilor specializati, 25% prin retele moderne de retail, cu ajutorul hipermarketurilor, iar restul vanzarilor se realizeaza in cadrul mag