Cei trei membri ai Consiliului de Administraţie al SC Aceti SA, Dorinel Mărculescu, Florin Bobicu şi Gheorghe Ciucu, s-au întrunit ieri-seară în şedinţă ordinară pentru a valida bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii şi noua organigramă, după plecarea a jumătate dintre angajaţi, în frunte cu fostul director Constantin Manolache, la operatorul judeţean de apă şi apă uzată, SC Compania de Apă Olt SA.
În ceea ce priveşte bugetul de venituri, pentru perioada supusă aprobării, din mai până în decembrie anul acesta, sumele au fost diminuate cu două treimi faţă de bugetul din 2006, bani ce reprezintă contravaloarea producţiei de apă furnizată, canal şi epurare, activităţi preluate de operatorul judeţean.
Florea Raţă, directorul interimar al Aceti, a declarat că societatea oferă din această lună doar servicii şi se va orienta către găsirea de lucrări pe piaţă în întreaga ţară. „Suntem societate de prestări servicii şi numai din asta vom trăi. Cu dotările pe care le avem, putem face faţă. De-acum ne axăm pe găsirea de contracte de lucrări. Am contractat deja lucrări în afara judeţului, la Craiova, în Giurgiu şi în Argeş“, a spus directorul societăţii.
Tot la venituri, Aceti va încasa sumele restante pe care le are de recuperat de la asociaţiile de proprietari până pe 31 aprilie, va efectua lucrările de separare a consumului de apă pe orizontală pentru operatorul judeţean şi va continua montarea apometrelor de scară, activităţi ce-i asigură suportarea cheltuielilor.
La cheltuieli, cea mai importantă este achitarea datoriilor către Electrica la AVAS, care nu va ridica probleme, potrivit şefului unităţii.
Cei trei membri ai Consiliului de Administraţie al SC Aceti SA, Dorinel Mărculescu, Florin Bobicu şi Gheorghe Ciucu, s-au întrunit ieri-seară în şedinţă ordinară pentru a valida bugetul de venituri şi cheltuieli al societăţii şi noua