Automobile Bavaria, importatorul masinilor BMW si MINI, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 356 milioane lei, in crestere cu 37% fata de anul 2005, pe fondul cresterii vanzarilor cu 20%, au spus reprezentantii importatorului.
Anul trecut, compania a terminat cu o cifra de afaceri de 356 milioane lei (101 milioane euro), dupa ce in 2005 a derulat afaceri de 260 milioane lei (72 milioane euro). Reprezentantii companiei nu au oferit date despre nivelul profitului. Vanzarile Automobile Bavaria au crescut anul trecut cu 20%, pana la 1.753 de unitati (1.656 BMW si 97 MINI), dupa ce cu un an inainte au fost sub 1.500 de unitati, dintre care peste 90% BMW.
Tinta de vanzari pentru acest an este 2.000 de unitati, in crestere cu 14% fata de 2006. Motorul cresterii il vor constitui lansarile de modele noi. Pana acum, compania a adus pe piata in 2007 noile generatii ale modelelor seria 1, seria 3 Cabrio, seria 5 si X5 - la BMW, si noua generatie a gamei marcii MINI, cu cele patru versiuni: One, Cooper, Cooper S si Cooper D.
In acest an, pe piata vor mai intra modelele seria 1 Coupe si M3 de la BMW, plus Clubman de la MINI. Automobile Bavaria are dealeri in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Cluj, Oradea, Timisoara, Constanta, Targu Mures, Craiova, Iasi si Galati.
In toamna anului trecut, Automobile Bavaria a deschis in cartierul bucurestean Baneasa cel mai mare centru al sau din tara, complex cu showroom, service si depozite de piese de schimb pentru care a investit peste 10 milioane euro.
Compania a fost infiintata in urma cu 13 ani la Brasov, pentru a reprezenta marca BMW pe piata romaneasca. Din aprilie 2001 pana luna trecuta, firma a detinut si reprezentanta de camioane si autocare MAN, insa din mai 2007, noul importator al camioanelor germane este compania MHS Truck&Bus.
Principalul domeniu de activitate al Automobile Bavaria este comer