"Campania pentru Cupa Romaniei Timisoreana construieste valori comune celor 2 branduri - Timisoreana si Cupa Romaniei: egalitatea sanselor, ocazia oricui de a se afirma, indiferent de pozitia de pe care pleaca. Se integreaza, astfel, in filosofia Timisoreana de a promova valorile adevarate si nepretentioase ale oamenilor obisnuiti, valori care poate trec neobservate in viata de zi cu zi, dar se vad atat de frumos in momente extraordinare, cum sunt cele dintr-un meci de Cupa Romaniei", spune Mihai Barsan, Group Brand Manager.
GMP a creat un spot intitulat "Fotbal adevarat", creat de GMP pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana. In acest spot se vorbeste despre fotbal, cu tot ceea ce presupune acest sport - munca, daruire, emotie. Spotul este filmat alb-negru, dureaza 45 de secunde, in care sunt surprinse momentele esentiale din activitatea jucatorilor de fotbal - antrenamentul, competitia si finala. Filmarile au durat trei zile si s-au desfasurat in Ploiesti, Boldesti-Scaeni si Bucuresti. Strategia de comunicare a avut la baza traditia indelungata a Cupei Romaniei, cu care Timisoreana si-a asociat numele incepand din toamna anului trecut si faptul ca prin modul de organizare competitia ofera sanse egale tuturor participantilor.
"David vs Goliath, o echipa mica vs o echipa mare - in asta consta diferenta dintre Cupa Romaniei Timisoreana si orice alta competitie, iar spotul realizat de noi reflecta clar acest lucru. Importanta in cupa nu este suma investita in echipa, ci dorinta de a lupta, combinata cu emotia puternica a celor pasionati de fotbal. Tocmai din acest motiv, pentru a sublinia eleganta fotbalului, am ales sa filmam spotul alb-negru. Este prima campanie pentru Timisoreana realizata de GMP dupa castigarea contului si suntem mandri ca este chiar campania propusa la pitch", spune Oliver Kapusta, Integrated Communication Director GMP. Acest spot