Studiul “World Metrix” realizat de comScore arata ca intr-o zi normala, in aprilie 2007, 122 de milioane de europeni (cu varsta de 15 ani sau peste) foloseau internetul, comparativ cu 114 milioane in Statele Unite ale Americii. Germania este liderul acestei categorii avand cel mai mare numar de cetateni care folosesc internetul - 32,6 milioane.
Marea Britanie are cea mai activa populatie online, 21.8 de milioane de britanici intrand zilnic pe net. Acestia se afla pe primul loc si la capitolul orelor petrecute lunar pe net (34,4) precum si in ceea ce priveste numarul zilelor in care acceseaza internetul- 21 de zile pe luna.
In medie, europenii acceseaza internetul, fie de la un calculator de acasa sau de la birou, aproximativ 16,5 zile pe luna.
Tari care se afla sub aceasta medie sunt Rusia (11.4 zile pe luna), Austria (12), Italia (12.9), Irlanda (13), Portugalia (13.4), Norvegia (14.7), Danemarca (14.7), Elvetia (15.1), Belgia (15.5) si Finlanda (16.4).
In decursul acestor zile, un european petrece un total de 24 de ore pe internet si vizioneaza 2.662 de pagini web.
Suedia depaseste media europeana cu 51%, vizionand peste 4.019 pagini web pe luna.
In plus fata de statisticile privind procentajele nationale, studiul a mai dezvaluit faptul ca Google este cel mai popular site in 13 din cele 16 tari. Microsoft ocupa locul al doilea in preferintele europenilor, iar Yahoo! al treilea.
comScore este o companie specializata in furnizarea de informatii legate de internet la nivel global.
La serviciile comScore apeleaza companiile care au nevoie de informatii privind comportamentul consumatoriilor, acesti indicatori fiind extrem de importanti pentru elaborarea unor campanii de marketing de succes precum si la elaborarea strategiilor de vanzare si comert.
Studiul “World Metrix” re