Piata produselor petroliere a ajuns anul trecut la aproximativ 4,1 miliarde de litri, cu 21% mai mult decat cea din Ungaria Companiile petroliere active pe piata de profil locala au cheltuit anul trecut pentru imagine de 10 ori mai mult decat companiile petroliere din Slovacia si de aproape sase ori mai mult decat cele din Ungaria.
Petrom, cea mai mare companie romaneasca, Rompetrol, grupul petrolier condus de omul de afaceri Dinu Patriciu, OMV, grupul austriac in portofoliul caruia se afla Petrom, si MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, au scos anul trecut din buzunare aproximativ 44 de milioane de euro calculate la rate-card pentru imagine, in timp ce colegii din Slovacia au cheltuit anul trecut doar 4,4 milioane de euro, iar cei din Ungaria au dat pentru imagine 8 milioane de euro.
Piata produselor petroliere a ajuns anul trecut la aproximativ 4,1 miliarde de litri, cu 21% mai mult decat cea din Ungaria Companiile petroliere active pe piata de profil locala au cheltuit anul trecut pentru imagine de 10 ori mai mult decat companiile petroliere din Slovacia si de aproape sase ori mai mult decat cele din Ungaria.
Petrom, cea mai mare companie romaneasca, Rompetrol, grupul petrolier condus de omul de afaceri Dinu Patriciu, OMV, grupul austriac in portofoliul caruia se afla Petrom, si MOL Romania, filiala locala a grupului petrolier ungar MOL, au scos anul trecut din buzunare aproximativ 44 de milioane de euro calculate la rate-card pentru imagine, in timp ce colegii din Slovacia au cheltuit anul trecut doar 4,4 milioane de euro, iar cei din Ungaria au dat pentru imagine 8 milioane de euro.