Campania "CitiFinancial se pregateste de ziua copilului" s-a finalizat vineri, 1 iunie. Campania, care a durat aproape o luna, a constat în premierea cu o minge de plaja a tuturor copiilor sub 10 ani care au adus un desen propriu în sucursalele CitiFinancial. Jurizarea desenelor a fost asigurata de catre personalul branchului si profesori de desen, care au desemnat câte un desen câstigator din fiecare sucursala. Campania "CitiFinancial se pregateste de ziua copilului", le-a oferit micutilor participanti posibilitatea de a-si exprima creativitatea respectiv de a beneficia de expunere publica. Campania s-a bucurat de peste 5.000 de desene primite de la copii din toata tara. "Toate desenele participante la concurs au fost expuse în agentiile CitiFinancial întreaga luna mai si vor ramâne expuse si în luna iunie", a declarat Toma Rosca, Branch Manager
CitiFinancial Târgu-Mures. ""CitiFinancial se pregateste de ziua copilului" reprezinta pentru noi un mijloc de a demonstra ca Citi, prin agentiile sale CitiFinancial, s-a apropiat de comunitatile în care activeaza nu numai prin sustinerea nevoilor financiare ale parintilor, prin produse de creditare, ci si prin sustinerea nevoilor de exprimare ale copiilor", a declarat John Hays, CitiFinancial Business Country Manager. (A.M.)
Campania "CitiFinancial se pregateste de ziua copilului" s-a finalizat vineri, 1 iunie. Campania, care a durat aproape o luna, a constat în premierea cu o minge de plaja a tuturor copiilor sub 10 ani care au adus un desen propriu în sucursalele CitiFinancial. Jurizarea desenelor a fost asigurata de catre personalul branchului si profesori de desen, care au desemnat câte un desen câstigator din fiecare sucursala. Campania "CitiFinancial se pregateste de ziua copilului", le-a oferit micutilor participanti posibilitatea de a-si exprima creativitatea respectiv de a beneficia de expunere publ