Lanturile internationale de hoteluri sunt interesate de obtinerea unor pozitii pe piata romaneasca, in conditiile in care, in urmatorii zece ani, valoarea serviciilor turistice ar putea depasi 14 mld. $ (11 mld. euro) luand in calcul un ritm anual de crestere de 7,9%, spun specialistii World Travel & Toursim Council, intr-un studiu pe piata hoteliera realizat de catre CB Richard Ellis. Potrivit acestora, Bucurestiul este o tinta atractiva si prezinta un mare potential de dezvoltare in comparatie cu alte orase din Europa Centrala si de Est. Analistii spun ca piata romaneasca este dominata de hoteluri de 3 sau 4 stele, acestea reprezentand 66% din totalul facilitatilor hoteliere existente, si nu exista decat sase hoteluri de cinci stele, care insumeaza in jur de 1.467 de camere disponibile. Principalele retele internationale care intentioneaza sa intre pe piata romaneasca sunt Kempinsky, Hyatt, Four Seasons sau Sheraton.
Lanturile internationale de hoteluri sunt interesate de obtinerea unor pozitii pe piata romaneasca, in conditiile in care, in urmatorii zece ani, valoarea serviciilor turistice ar putea depasi 14 mld. $ (11 mld. euro) luand in calcul un ritm anual de crestere de 7,9%, spun specialistii World Travel & Toursim Council, intr-un studiu pe piata hoteliera realizat de catre CB Richard Ellis. Potrivit acestora, Bucurestiul este o tinta atractiva si prezinta un mare potential de dezvoltare in comparatie cu alte orase din Europa Centrala si de Est. Analistii spun ca piata romaneasca este dominata de hoteluri de 3 sau 4 stele, acestea reprezentand 66% din totalul facilitatilor hoteliere existente, si nu exista decat sase hoteluri de cinci stele, care insumeaza in jur de 1.467 de camere disponibile. Principalele retele internationale care intentioneaza sa intre pe piata romaneasca sunt Kempinsky, Hyatt, Four Seasons sau Sheraton.