» Asocierea Pizzarotti & Tirrena va executa lucrarile pe Bucuresti-Moara Vlasiei.
» Contestatia firmei franceze Colas a fost respinsa de organizatorii licitatiei.
» Nici Euroconstruct nu lucreaza, nefiind finalizate procedurile de expropriere.
Primul tronson al autostrazii 3, Bucuresti-Brasov, pana la Moara Vlasiei, va fi construit, cel mai probabil, de consortiul Pizzarotti, in conditiile in care contestatia firmei franceze Colas Romania a fost respinsa.
Firma franceza Colas Romania a contestat descalificarea sa pe motiv ca nu indeplinea criteriile financiare. Reprezentantii Colas, citati de Newsin, sustin insa ca au posibilitatea financiara pentru a acoperi cheltuielile pentru intreaga lucrare, avand anexate la dosarul de participare la licitatie documentele care dovedesc acest lucru. Mai mult, francezii sunt nemultumiti ca, desi firmele care au participat la licitatie aveau obligatia de a prezenta toate documentele cerute, consortiul Pizzarotti & Tirrena nu a avut acordul de asociere. Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a analizat contestatia si a decis ca nu este intemeiata.
Grecu nu comenteaza
Contactat de "Romania libera", directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), Mihai Grecu, nu a confirmat si nici nu a infirmat respingerea contestatiei. "Nu pot sa fac declaratii referitoare la o procedura de achizitie publica ce este in derulare, pentru ca ar fi ilegal", a spus sec Grecu.
Oficialii Ministerului Transporturilor (MT) au anuntat, in urma cu doua saptamani, ca la data de 7 mai a fost depusa o contestatie de catre una dintre firmele participante la licitatia pentru atribuirea tronsonului Bucuresti-Moara Vlasiei, in lungime de 19,5 km. Daca raspunsul Consiliului de Contestatii va fi negativ, in maximum doua saptamani de la transmiterea