Caroli Foods, unul dintre principalii producatori de mezeluri de pe piata locala, a inregistrat in primul trimestru din acest an o cifra de afaceri de 22,5 mil. euro, in crestere cu 25% fata aceeasi perioada a anului precedent, spune Talal El Solh, presedintele Caroli.
"Am inregistrat o crestere de peste 25% in primul trimestru din 2007 atat pe fondul cresterii pietei, zece din cele 25 de procente fiind inregistrate din acest motiv, cat si pe baza rezultatelor inregistrate de toate brandurile din portofoliu, dar in special de brandurile Caroli si Gourmet care sunt promovate in prezent prin spoturi tv", a declarat Talal El Solh.
Reprezentantii Caroli au alocat anul acesta 3 mil. euro net pentru promovarea tuturor marcilor Caroli Foods (Gourmet, Caroli, Maestro, Primo, Familia si Sissi).
Potrivit informatiilor oferite de Alfa Cont, investitiile in promovare realizate de companiile din industria carnii s-au dublat anul trecut, pana la 60 mil. euro (suma calculata la rate-card) fata de 31 mil. euro in 2005.
Principalii jucatori din piata spun ca tendinta de crestere a bugetelor de marketing va continua si in acest an, pe baza intensificarii competitiei.
Desi cifra de afaceri a Caroli a crescut semnificativ in primul trimestru din acest an, profitul s-a mentinut la acelasi nivel cu primul trimestru din 2006 din cauza investitiilor realizate de la inceputul acestui an. Reprezentantii companiei nu au precizat care a fost rezultatul net raportat de Caroli in primele trei luni ale anului.
Caroli a anuntat pentru anul acesta investitii de aproximativ 5 milioane de euro in construirea a doua noi centre de logistica in Pitesti si Cluj, in parcul auto, dar si in dezvoltarea lantului de magazine Maestro.
Dupa ce anul trecut a preluat producatorul clujean Maestro Industries prin intermediul unei tranzactii de aproximativ 5 mil. de euro, Car