Oficiul pentru Protectia Consumatorilor nu poate sanctiona agentul economic, pentru ca marfa reclamata a disparut intre timp In ultimii ani, hipermarketurile, dar si pravaliile de cartier ne-au invadat orasul. Se pare ca afacerea e profitabila, pentru ca si romanului a inceput sa-i placa sa mearga la shopping. Directorii de magazine se intrec care mai de care in oferte avantajoase si produse variate. Cu gandul numai la profit, unele dintre firme uita sa mai respecte consumatorul, cel fara de care afacerile "mor". Un astfel de magazin care isi bate joc de cei care ii trec pragul prin calitatea produselor oferite este si Penny Market, din cartierul Tomis Nord. Clientul nu are garantia ca a platit pretul corespunzator pentru marfa achizitionata din hipermarket. Platesti pentru doua, cumperi doar unul Asa s-a intamplat si in cazul pensionarei B.G., din Constanta, care, la sfarsitul saptamanii trecute, a dorit sa faca piata in Penny Market. Dupa ce a aruncat in cos doua plase cu cartofi noi, doua kilograme fiecare, femeia a observat ca sunt cam goale. "Am vrut sa verific acest lucru si le-am pus pe cantar, insa am observat ca marfa nu avea greutatea specificata pe eticheta, adica doua kilograme. Una dintre plasele de cartofi avea 1,500 kilograme, iar din cealalta lipseau 900 de grame", a precizat batrana. Se pare ca lotul de cartofi expus la momentul respectiv in raft avea deficiente serioase, pentru ca niciuna dintre plasele preambalate nu avea gramajul inscris. "Din curiozitate, am cantarit si alte pungi, insa nu aveau cantitatile specificate", a adaugat B.G. Dincolo de remarcile taioase, lucrurile par destul de grave. Daca in piata, vanzatorii de la taraba mai recurg la aceasta manevra necinstita, intr-un magazin care distribuie produsele unui societati romano-germane, situatia nu trebuie sa existe. Practic, clientii care au cumparat cartofi noi au fost pacalit