Tranzacţia de 5,5 miliarde de euro, prin care grupul american Chrysler a trecut în portofoliul Cerberus Capital Management, a pus pe jar clienţii mărcilor Chrysler, Jeep şi Dodge. Preşedintele DaimlerChrysler Automotive România explică la ce să se aştepte clienţii locali ai mărcilor respective. La jumătatea lunii mai, toate agenţiile de presă anunţau despărţirea Daimler de Chrysler, 80,1% din acţiunile grupului american intrând în posesia unui fond de investiţii nord
Tranzacţia de 5,5 miliarde de euro, prin care grupul american Chrysler a trecut în portofoliul Cerberus Capital Management, a pus pe jar clienţii mărcilor Chrysler, Jeep şi Dodge. Preşedintele DaimlerChrysler Automotive România explică la ce să se aştepte clienţii locali ai mărcilor respective.
La jumătatea lunii mai, toate agenţiile de presă anunţau despărţirea Daimler de Chrysler, 80,1% din acţiunile grupului american intrând în posesia unui fond de investiţii nord-american, care mai deţine şi o participaţie de 51% din GMAC, divizia financiară a concernului General Motors. Suma de 5,5 miliarde de euro, precum şi implicaţiile acestei afaceri au stârnit vâlvă, cei mai interesaţi fiind chiar posesorii de maşini produse de Chrysler.
Nici în România situaţia nu a fost diferită, aici existând de numai câteva luni o reprezentaţă DaimlerChrysler (DC), asupra activităţii acesteia planând semne de întrebare. DaimlerChrysler Automotive România (DCAR), care a preluat toate mărcile concernului DC de la Ţiriac Auto la 1 ianuarie a.c., nu va fi afectată de situaţia din Statele Unite, cel puţin în opinia reprezentantului mărcilor.
Michael Grewe, preşedintele filialei autohtone, spune că „în România nu vor fi modificări după separarea Daimler de Chrysler. Toţi clienţii care au cumpărat maşini de la noi, indiferent de mar