Potrivit studiilor MEDNET Marketing, în totalul pieţei serviciilor medicale private, valoarea consultaţiilor plătite individual este în scădere. Creşte, în schimb, segmentul corporate de abonamente. Abonamentele individuale au o pondere extrem de mică în numărul total de contracte încheiate de centrele medicale private. Explicaţia constă în faptul că este mult mai uşor şi mai eficient să negociezi cu una sau cinci persoane abonamente pentru 100 sau 10.000 angajaţi. Pres
Potrivit studiilor MEDNET Marketing, în totalul pieţei serviciilor medicale private, valoarea consultaţiilor plătite individual este în scădere. Creşte, în schimb, segmentul corporate de abonamente.
Abonamentele individuale au o pondere extrem de mică în numărul total de contracte încheiate de centrele medicale private. Explicaţia constă în faptul că este mult mai uşor şi mai eficient să negociezi cu una sau cinci persoane abonamente pentru 100 sau 10.000 angajaţi. Presupune costuri de marketing şi vânzări mai mici, iar ulterior, abonatul corporate este mult mai uşor de urmărit, inclusiv în ceea ce priveşte plata serviciilor. Un portofoliu impresionant de clienţi/companii multinaţionale şi prestigioase firme româneşti reprezintă acum cartea de vizită a oricărui mare furnizor de servicii medicale în regim privat.
O persoană fizică trebuie să aibă un venit destul de consistent pentru a recurge la serviciile „prepay“ sau la abonamente individuale. Astfel, studii de piaţă recente demonstrează că profilul utilizatorului de servicii Medsana este reprezentat de persoane active, cu venituri mari şi peste medie, dispuse să plătească destul de mult pentru servicii performante. De asemenea, abonatul individual Medicover este o persoană activă, cu un venit peste medie, preţul abonamentelor pentru o persoană fizică situându-se î