si-a evidentiat si o conceptie politica suficient Astfel, seful local al Partidului Social Democrat a plins cu lacrimi de crocodil dupa aranjamentul amicului si protectorului sau Miron Mitrea, ministru al Transportuirlor in perioda 2000-2004 - constind in utilzarea unui parteneriat public-privat cu o firma straina pentru reabilitarea DN-2D - si a sugerat drept o ineptie faptul ca guvernul actual a preferat finantarea lucrarii despre care-i vorba din bugetul national.
Ce a uitat cu desavirsire sa aminteasca seful principalului partid reprezentind stinga in judetul Vrancea, este un amanunt nu chiar neinsemnat.
De obicei, un parteneriat public privat de genul celui pretabil drumului Focsani-Ojdula presupune aplicarea pentru un numar consistent de ani dupa finalizarea proiectului a unei taxe de drum, suportata de utilizatori, a carei incasare este cedata partenerului privat pentru a-si recupera investitia.
Cu asemenea idei, nu-i cam dreptaci seful social-democratilor vrinceni? de curioasa pentru forta politica din care face parte si-a evidentiat si o conceptie politica suficient Astfel, seful local al Partidului Social Democrat a plins cu lacrimi de crocodil dupa aranjamentul amicului si protectorului sau Miron Mitrea, ministru al Transportuirlor in perioda 2000-2004 - constind in utilzarea unui parteneriat public-privat cu o firma straina pentru reabilitarea DN-2D - si a sugerat drept o ineptie faptul ca guvernul actual a preferat finantarea lucrarii despre care-i vorba din bugetul national.
Ce a uitat cu desavirsire sa aminteasca seful principalului partid reprezentind stinga in judetul Vrancea, este un amanunt nu chiar neinsemnat.
De obicei, un parteneriat public privat de genul celui pretabil drumului Focsani-Ojdula presupune aplicarea pentru un numar consistent de ani dupa finalizarea proiectului a unei taxe de drum, suport