Companiile apelează tot mai des la newslettere, ca instrumente de marketing online, pentru loializarea clienţilor. Pentru a fi eficient, un newsletter nu are nevoie numai de un conţinut de calitate, ci şi de o strategie de distribuţie bine pusă la punct. Potrivit raportului „Inside“ realizat de compania White Image pentru anul 2006, o campanie de comunicare pe e-mail se poate dovedi mai eficientă în ianuarie şi în lunile de vară, când românii aflaţi în concediu &b
Companiile apelează tot mai des la newslettere, ca instrumente de marketing online, pentru loializarea clienţilor. Pentru a fi eficient, un newsletter nu are nevoie numai de un conţinut de calitate, ci şi de o strategie de distribuţie bine pusă la punct.
Potrivit raportului „Inside“ realizat de compania White Image pentru anul 2006, o campanie de comunicare pe e-mail se poate dovedi mai eficientă în ianuarie şi în lunile de vară, când românii aflaţi în concediu „răsfoiesc“ cu mai mult interes conţinutul unui newsletter. În aceste perioade, companiile pot avea succes cu newsletter-e care ţin mai mult de interesul personal al abonaţilor, precum ofertele de retail, financiar-bancare sau auto. Interesul sporit pentru newsletter-e pe perioada verii şi a lunii ianuarie se explică şi prin scăderea consumului mediilor tradiţionale, se arată în raport.
Nu toate companiile trebuie însă să se concentreze pe perioada vacanţelor pentru a obţine campanii eficiente de e-mail marketing. Reprezentanţii White Image spun că interesul scăzut al celor mai mulţi jucători din piaţă pentru campaniile dezvoltate în ultima parte a anului poate fi exploatat de celelalte firme. Acestea pot crea campanii de e-mail marketing special adaptate ultimelor luni.
În restul anului, abonaţii îşi concentrează atenţia asupra newsletter-elor mai mult