Producatorul apei minerale Biborteni ataca segmentul inferior de pret al pietei de apa minerala cu Valea Brazilor, prin repunerea in functiune a unor active neutilizate ale fabricii din judetul Covasna.
Vremea calda a impulsionat cresterea vanzarilor companiei Bibco Biborteni in ultima luna cu 40% fata de perioada anterioara si cu aproximativ 20% fata de luna mai a anului 2006.
Producatorul apei minerale Biborteni estimeaza vanzari de peste 52 mil. litri pentru acest an, din care 12 mil. litri pe segmentul sucurilor.
Compania a vandut anul trecut 31,5 mil. litri de apa minerala si 7,5 mil. litri de suc, in scadere fata de volumul inregistrat in 2005, de 34 mil. litri de apa si 9 mil. litri de suc.
"Per ansamblu, 2006 a fost un an slab pentru industria soft drinks, din cauza ploilor. Practic, in mai multe judete din tara nu am putut distribui deoarece infrastructura fusese distrusa de inundatii. Toate semnalele din 2007 ne spun insa ca acest an ne va permite sa depasim volumele de vanzari din 2005, insa ne revizuim estimarile la fiecare trei luni", afirma Simion.
Producatorul estimeaza cresterea vanzarilor cu 25-30% in acest an fata de 2006, ca urmare a extinderii gamei de apa minerala carbonatata cu trei sortimente cu grad diferit de carbonatare, Biborteni Forte, Echilibrata si Lejera.
Compania a lansat la finele anului trecut o apa minerala sub un brand nou, Valea Brazilor, pozitionata pe segmentul de pret value for money (cantitate mai mare pentru un pret mai mic).
"Valea Brazilor este un produs care vizeaza familiile, situat pe segmentul inferior de pret, si reprezinta practic ceea ce ne lipsea din portofoliul de ape minerale. Prin mutarea de la sticlele de 2 litri la cele de 1,5 litri, pe care am facut-o in urma cu un an, am castigat mai multi consumatori tineri, cu venituri mai mari, care pun pret pe imaginea unui produ