Importatorul maşinilor Citroen, Automotive Trading Services (ATS) a lasat locul unei reprezentante directe a producatorului pentru piata din Romania. Inregistrata inca din luna aprilie a acestui an, noua companie, numita Citroen Romania, are un capital social de 167.000 de lei, detinut integral de compania franceza. Anul trecut autovehiculele marcii Citroen au fost preferate de 4.194 de clienti romani, cu 19,5% mai multi decat in 2005, iar in primele patru luni din 2007, van
Importatorul maşinilor Citroen, Automotive Trading Services (ATS) a lasat locul unei reprezentante directe a producatorului pentru piata din Romania. Inregistrata inca din luna aprilie a acestui an, noua companie, numita Citroen Romania, are un capital social de 167.000 de lei, detinut integral de compania franceza.
Anul trecut autovehiculele marcii Citroen au fost preferate de 4.194 de clienti romani, cu 19,5% mai multi decat in 2005, iar in primele patru luni din 2007, vanzarile fostului importator ATS au atins 1.372 unitati reprezentand 1,4% din piaţa. Cel mai vandut model Citroen pe piaţa autohtonă este, in acest an C4, cu 383 unitati, urmat de C3 (299 unitati) si micutul C1 (229 unitati).
Implementarea unei subsidiare oficiale Citroen in Romania vine dupa ce si alti mari producatori auto au preferat sa isi gestioneze singuri reteaua de aici. Renault România a aparut inca din 2001, transformandu-se apoi in Renault-Nissan Romania, DaimlerChrysler Automotive Romania si-a inceput activitatea la 1 ianuarie 2007 preluand marcile proprii distribuite pana atunci de grupul Tiriac Auto. Dupa cum anuntam cu cateva zile in urma, de la 1 iulie se va oficializa si prezenta unei subsidiare BMW care va gestiona reteaua producatorului german din Romania, iar in piata sunt zvonuri care sustin ca si Peugeot, sora