Pilotul oltean a obţinut la Raliul Argeşului prima victorie din acest an şi s-a instalat în fruntea ierarhiei Grupei A.
Programat week-end-ul trecut, Raliul Argeşului, a 5-a etapă a Campionatului de Raliuri al României, s-a desfăşurat pe macadam, pe un traseu de 313,10 kilometri, cu 11 probe speciale însumând 109,9 kilometri. La start s-au aliniat 47 de echipaje (11 la Grupa A, 25 la Grupa N, 11 la Grupa H), 30 dintre acestea reuşind să ajungă la final (6 la Grupa A, 16 la Grupa N, 8 la Grupa H).
Cursa a fost câştigată de italianul Marco Tampesta (Subaru Impreza STI; N4), în timp ce la Grupa A s-a impus craioveanul Nistor Duval - foto (Citroen C2R2; A6).
Duval progresează la fiecare cursă
Cu maşina setată în urmă cu câteva zile de celebrul pilot francez Philippe Bugalski, Nistor Duval a făcut o cursă de excepţie la Piteşti şi a obţinut prima victorie din acest sezon la Grupa A. Analizând rezultatele obţinute în primele etape ale CRR 2007, se observă un progres evident în evoluţia pilotului oltean: 2 puncte la Raliul Banatului, 5 puncte la Raliul Hunedoarei, 8 puncte la Raliul Siromex şi 10 puncte la Raliul Argeşului.
„Este explicabil acest progres, deoarece am început să mă obişnuiesc cu noua mea maşină, Citroen C2R2, pe care am achiziţionat-o la începutul acestui sezon. Mai am multe de învăţat de la maşina asta“, a spus pilotul oltean.
La jumătatea sezonului, Nistor Duval s-a instalat pe prima poziţie în ierarhia generală a Grupei A, cu 25 de puncte, fiind urmat, în ordine, de Vergitsis, cu 24 de puncte, Mitroi, cu 24 de puncte, Goellner, cu 24 de puncte, şi Răspopa, cu 20 de puncte. Pilotul oltean a spus că deznodământul acestei lupte în cinci este imprevizibil.
„E greu de spus ce se va întâmpla până la final şi cine va fi câştigătorul. Cred că depinde foarte mult de fiabilitatea maşinilor“, a spus Duval.
@