Si in acest an, Mihaela Radulescu a reusit sa aduca sexele la pace. Cel mai bine vindut numar din „revistul de gen masculin“ „FHM“ a fost, in 2007, cel din martie, cu ea pe coperta. La o luna dupa, Mihaela Radulescu facea record de vinzari, pe prima jumatate a lui 2007, pentru revista „Unica“.
„De cinci ani incoace, cele mai mari tiraje le fac patru femei. Noi incercam tot timpul sa avem coperte tari, dar numele tari le terminam in cinci luni. Dupa aia incercam sa ne facem noi vedetele. Daca e mediatizata X, incercam sa prindem valul ala de mediatizare, adaugam PR si o punem pe coperta.
Presa de monden, de scandal, de la noi mediatizeaza doar citeva vedete, daca nu e vorba de un scandal, de un amantlic, le ignora pe celelalte“, explica Dragos Vasile, redactor-sef la revista „Maxim“, rezistenta de piramida a unor VIP-uri. Cel mai bine vindut numar din „Maxim“ a fost cel din februarie, cu Cream, urmat de cel cu Anna Lesko.
„Cream face parte dintre artistele din generatia lui Moga, ascultat de pustii intre 18 si 25 de ani, care cumpara reviste de barbati; am dat-o pe coperta cind avea un videoclip. Anna Lesko e o gagica foarte misto si un personaj controversat“, spune Dragos Vasile.
Redactorul-sef de la „FHM“, Eduard Tone, nu crede atit in puterea vedetei de pe coperta, cit in puterea cadourilor date impreuna cu revista: „Publicul de la noi nu e atit de sensibil la personajul de pe coperta, cit la ideea de a primi ceva, un cadouas“. Redactorul-sef de la „Maxim“ merge mai departe: „Daca dai un cadou in pretul revistei, e perfect.
Tot ce e gratis se vinde. Daca as da cadou tampoane la revista de barbati, s-ar vinde“. Revista „Avantaje“ nu merge niciodata pe mina vedetelor, momindu-si cititorii exclusiv cu cadouri: „Numerele de martie si aprilie s-au vindut cel mai bine, aproximativ 50.000 de unitati. Cauzele ar f