Scuderia italiană a operat multe modificări la bolizii săi, fiind forţată şi de dificultatea circuitului „Gilles Villeneuve“, în speranţa că va obţine o victorie frumoasă la Montreal.
După numai două curse în Europa (Spania şi Monaco), echipele din Formula 1 se vor muta pe continentul nord-american, unde se vor desfăşura două Grand Prix-uri, despărţite de numai o săptămână, la Montreal şi Indianapolis.
Circuitul „Gilles Villeneuve“ are câteva puncte în comun cu Monte Carlo, în timp ce alte aspecte ale celor două evenimente sunt diametral opuse: în Montreal, ca şi în Monaco, suprafaţa pistei este denivelată, glisierele de protecţie fiind aproape de asfalt, iar pneurile soft sunt alegerea obişnuită, motiv pentru care Ferrari şi-a făcut deja temele. Maşinilor F2007 li se vor înlocui aripile de apăsare aerodinamică maximă cu unele mult mai mici, căci următoarele două Mari Premii din Formula 1 se vor disputa pe circuite de viteză medie spre ridicată. În plus, ambele monoposturi ale Căluţului Cabrat vor avea acelaşi propulsor ca în Monte Carlo, deoarece circuitul din Canada este un loc dificil din punct de vedere al motoarelor: în afară de lunga linie dreaptă, există destule viraje lente, care necesită o bună tracţiune la ieşire.
Modelul Ferrari F2007 va avea, de asemenea, mici modificări ale pachetului aerodinamic, iar pentru acest circuit se va acorda o atenţie deosebită sistemului de frânare şi conductelor de răcire ale acestuia. „Credem că vom avea un pachet puternic pentru acest eveniment“, a spus directorul sportiv al scuderiei Ferrari, Stefano Domenicali. „Nu există nici un motiv pentru care n-am putea să luptăm pentru victorie în Montreal după week-end-ul din Monaco, unde peformanţele nu au reflectat adevăratul nostru potenţial“, a completat Domenicali.
Potrivit statisticilor, circuitul de pe insula Saint Laurent a fost cu noroc pentru Ferr