În numai trei ani de la lansarea pe piaţă a brandului, "City Grill" a reuşit să ajungă la performanţele reţelei "La Mama"
Asociaţi în businessul "La Mama", Cătălin Mahu şi Dragoş Petrescu au devenit în prezent concurenţi direcţi pe segmentul restaurantelor din Capitală. Folosind experienţa acumulată de-a lungul timpului în cadrul companiei "La Mama", lanţul inaugurat de Petrescu sub numele de "City Grill" în 2004 a evoluat în ritm galopant. În prezent, concurează de pe picior de egalitate compania din care a plecat.
Bătălia dintre cele două companii se dă pentru acoperirea teritorială cât mai unitară la nivelul Capitalei şi implicit prin deschiderea de restaurante în zone cu un vad foarte bun.
În plus, a doua zonă vizată pentru extinderea celor două lanţuri de restaurante este litoralul, cu toate că este doar o afacere mai mult sezonieră. "Restaurantele au o rată de profitabilitate aproximativ constantă, iar ultimul deschis, localizat în Mamaia, a fost o decizie foarte bună", a declarat, pentru "Adevărul", Cătălin Mahu, preşedintele grupului "La Mama".
Planurile de dezvoltare a companiei au în vedere şi o posibilă inaugurare atât de restaurante, cât şi de cafenele în Bucureşti, dar şi în Braşov. În paralel, fostul partener de afaceri, Dragoş Petrescu, are aceeaşi strategie privind popularizarea brandului "City Grill". "Până la sfârşitul acestui an vom mai deschide trei restaurante: unul la Constanţa şi două la Bucureşti: unul în centrul istoric şi altul în Bdul Pache Protopopescu", spune managerul "City Grill", Dragoş Petrescu.
În următorii ani, ritmul deschiderilor va avea o medie de patru restaurante pe an, investiţia per locaţie fiind de 300.000 de euro. Dacă până acum, "City Grill" şi "La Mama" au mers pe locaţii închiriate, cei din urmă au început deja achiziţionarea spaţiilor şi vor deschide următorul restaurant în locaţie prop