O nisa putin exploatata pe piata din Romania, insa destul de populara printre occidentalii obisnuiti cu marje considerabile de profit de pe urma acestei activitati, o reprezinta afacerea cu paturi cu apa.
Daca la nivel mondial, s-au vandut pana in prezent aproximativ 100 de milioane de astfel de produse, romanii care se pot lauda ca pot dormi pe un pat cu apa sunt cu putin sub 1.000, ceea ce face ca valoarea pietei de profil sa depaseasca 2 mil. euro.
Oportunitatea a inceput insa sa fie valorificata de cativa antreprenori, care arunca pe piata oferte ce pot atinge chiar si 14.000 de euro. Unii sunt abia la inceput de drum, insa altii au descoperit posibilitati bune de castig acum cativa ani buni.
"Ideea acestei afaceri s-a nascut in urma unei excursii la Roma, unde am beneficiat de o astfel de saltea in camera de hotel. La intoarcerea in tara, am cautat pe internet cel mai bun producator de saltele cu apa si asa am semnat contractul de reprezentare cu firma Tasso", isi aminteste Andreia Popescu, director magazin Tasso Bucuresti.
Ea spune ca investitia in demararea afacerii a fost de peste 100.000 de euro, iar la inceput vanzarile au mers destul de greu, deoarece produsul nu era cunoscut pe piata romaneasca. "Desi am alocat bugete de publicitate destul de semnificative, afacerea nu a explodat, principala cauza fiind, in opinia noastra, conceptia conform careia este mai bine pentru spate sa dormi pe ceva tare. In plus, pretul acestor produse este inca prohibitiv pentru romanii cu venituri medii", precizeaza Andreia Popescu.
Castigurile efective aduse de aceasta afacere nu sunt nici pe departe la nivelul din Vest insa piata locala a prins avant in ultimele luni, sustinute de numarul tot mai mare al persoanelor cu venituri peste medie.
"Desi vanzarile sunt destul de bune, investim in continuare in afacere deoarece estimam ca in mo