» Vestea buna este ca pretul va fi stabilit de raportul dintre cerere si oferta, nu de speculatori.
Piata terenurilor cunoaste, in general, o efervescenta in vecinatatea autostrazilor, indiferent daca ele sunt deja construite sau doar in faza de proiect. Toate lucrarile de infrastructura au ca efect cresterea preturilor si impun o presiune asupra ofertei efective. Autostrada Bucuresti-Brasov (anuntata a incepe din Strada Petricani), din care primul tronson Bucuresti-Ploiesti se asteapta a se finaliza in 2009, este cel mai recent exemplu. Alte proiecte de infrastructura care, desi sunt inca in faza de plan, pot sa influenteze preturile solicitate sunt: Coridorul IV Paneuropean – pe teritoriul Romaniei va lega Constanta de Nadlac, prin Bucuresti (pe directia est-vest) si cel de-al doilea inel de centura al Capitalei.
Specialistii companiei Eurisko apreciaza ca pretului terenurilor din jurul Bucurestiului vor continua sa creasca in urmatorii doi ani, dar atentioneaza ca masura in care acestea se vor majora va fi bazata in special pe conditiile pietei (raport cerere/oferta) si mai putin pe intentii speculative.
Compania estimeaza o crestere cu maximum 10-15% pentru zona de nord si centru, in timp ce pentru sud si est se asteapta la o majorare mai pronuntata. Preturile terenurilor, inca scazute in ultimele doua zone, vor putea atrage interesul cumparatorilor intr-o mai mare masura fata de anii precedenti. » Vestea buna este ca pretul va fi stabilit de raportul dintre cerere si oferta, nu de speculatori.
Piata terenurilor cunoaste, in general, o efervescenta in vecinatatea autostrazilor, indiferent daca ele sunt deja construite sau doar in faza de proiect. Toate lucrarile de infrastructura au ca efect cresterea preturilor si impun o presiune asupra ofertei efective. Autostrada Bucuresti-Brasov (anuntata a incepe din Strada Petricani), din care primul