- Diverse - nr. 112 / 12 Iunie, 2007 In dupa-amiaza zilei de vineri, 8 iunie, membrii Asociatiei "Pro Biciclo Urbo" au aprins lumanari in memoria biciclistului care a fost victima unui accident de circulatie, in urma cu o saptamana, pe strada Gheorghe Doja. Nu atat identitatea victimei este importanta, deoarece i se putea intampla oricui. Un lucru este cert, indiferent cine era vinovat: daca ar fi existat pista, impactul dintre biciclist si masina nu ar mai fi avut loc, iar primul ar fi si acum printre noi. Dupa cum se cunoaste, atunci cand in anul 2000 s-a inceput modernizarea strazii Gheorghe Doja, in proiect era cuprinsa si o pista de biciclete bine gandita. Insa actualul primar al municipiului Targu-Mures a considerat atunci ca cele doua benzi de circulatie inspre Combinat - pe care oprirea ar fi fost interzisa - sunt insuficiente, si a initiat adaugarea unei benzi de stationare in locul pistei pentru biciclete proiectata. Propunerea a fost acceptata in majoritate de catre Consiliul municipal, precum si de Politia rutiera. Demersurile asociatiei "Pro Biciclo Urbo", sustinute si de un consilier local - masa rotunda, scrisori de protest, strangeri de semnaturi, interpelari - au ramas fara rezultat, iar drumul a fost modernizat fara pista de biciclete, ne spunea Varga István, presedinte al Asociatiei "Pro Biciclo Urbo", adaugand: "A fost mai important sa se lase loc pentru indisciplina motorizata, pentru obiceiul parcarii de-a valma, decat sa se imbunatateasca siguranta biciclistilor. De aceea, factorii de decizie care au initiat, respectiv au acceptat transformarea pistei de biciclete in banda de stationare, poarta raspunderea pentru accidentele produse". Letitia Bota - Diverse - nr. 112 / 12 Iunie, 2007 In dupa-amiaza zilei de vineri, 8 iunie, membrii Asociatiei "Pro Biciclo Urbo" au aprins lumanari in memoria biciclistului care a fost victima unui accident de