Ultimele studii in legatura cu stilul de viata si obiceiurile de consum ale celibatarilor i-au cam pus pe jar pe marketeri, intrucat arata cifre-record in privinta numarului acestora, dar si a cheltuielilor pe care le fac pentru a-si creste calitatea vietii. Rezultatele cercetarilor au aprins controversele: trebuie acestia abordati la fel sau diferit fata de cei care traiesc in cuplu?
Un raport recent Datamonitor arata ca peste 35% din europeni traiesc singuri. Alt studiu dat publicitatii luna trecuta de U.S. Census Bureau"s American Community Survey arata ca nici mai mult, nici mai putin decat 50,3% din gospodariile americane sunt intretinute de persoane necasatorite.
Si, dupa cum arata toate studiile demografice, numarul acestora este intr-o crestere constanta.
Viata solo este o tendinta majora a societatii actuale, celibatul dobandind proportii care nu pot fi ignorate de marketeri. Intarzierea varstei casatoriei, cresterea numarului de divorturi, dar si al persoanelor care aleg sa ramana singure sunt factori aflati in progresie continua, determinand o cifra tot mai mare a celibatarilor.
Este de la sine inteles ca aceste cresteri vor afecta in mod semnificativ modul de a face comert si implicit practicile de marketing, pentru ca stilul de viata si obiceiurile de consum ale burlacilor sunt intr-o anumita masura diferite de ale persoanelor care traiesc in familiile traditionale.
O categorie interesanta
Burlacii devin o forta de consum din ce in ce mai puternica, in special pe masura ce creste numarul celor implicati profesional, care tinde sa-l devanseze pe cel al studentilor sau al pensionarilor singuri.
Viata de celibatar poate fi sinonima cu independenta si libertatea pentru unii, cu esecul pentru altii. Sunt doua categorii de celibatari: cei care decid sa traiasca singuri pentru a fi ei i