Cea mai recenta creatie a agentiei ce se ocupa de imaginea Romtelecom a fost scoasa de pe posturile de televiziune. Comisia Nationala a Audiovizualului (CNA) a oprit de la difuzare spotul pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom intrucat dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare.
"La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect", a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA. Inserturile din presa scrisa vor trebui analizate de Autoritatea pentru Protectia Consumatorului.
Comisia Nationala a Audiovizualului a luat o decizie ce elimina de pe posturile de televiziune cea mai noua reclama a companiei Romtelecom.
Oprirea de la difuzare de catre CNA a spotului pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom este motivata prin faptul ca dezinformeaza publicul, inscriindu-se in ceea ce specialistii in marketing numesc "publicitate inselatoare".
"La Romtelecom, se spune ca vorbesti nelimitat, numai ca trebuie sa ai minute incluse! Publicul nu este informat corect," a declarat Attila Gasparik, vicepresedintele CNA.
"Publicitatea inselatoare" este definita de Legea nr.148/2000 articolul 4, litera (b), care precizeaza: "orice publicitate care, in orice fel, inclusiv prin modul de prezentare, induce sau poate induce in eroare orice persoana careia ii este adresata sau care ia contact cu aceasta si ii poate afecta comportamentul economic, lezandu-i interesul de consumator".
integral in Curentul
Cea mai recenta creatie a agentiei ce se ocupa de imaginea Romtelecom a fost scoasa de pe posturile de televiziune. Comisia Nationala a Audiovizualului (CNA) a oprit de la difuzare spotul pentru noile oferte de telefonie ale Romtelecom intrucat dezinformeaza publicul, inscriind