Brailact, producatorul marcii de lactate Brenac, a investit peste 6,5 milioane euro in retehnologizarea fabricii de lactate din Braila si a capacitatilor sale de productie, in vederea dezvoltarii procesului de distributie, a informat ieri, compania.
“Ne dorim sa devenim unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata lactatelor din Romania, de aceea am decis sa investim masiv in retehnologizarea fabricii si in dezvoltarea distributiei proprii la nivel national, aliniindu-ne astfel si celor mai drastice cerinte europene”, a spus in comunicat directorul general Brailact, Yannis Mythis. Procesul de retehnologizare a fabricii a durat aproximativ doi ani si a avut doua etape. Investitiile totale s-au ridicat, in prima faza, la circa 3 milioane de euro si au constat in achizitionarea de echipamente performante de receptie, curatare, pasteurizare si omogenizare a laptelui materie prima, in echipamente de ambalat, linii complete de fabricatie pentru iaurturi si o linie completa de fabricatie pentru branzeturi. In etapa a doua s-au facut investitii de peste 2,5 milioane euro in echipamente complet automatizate pentru productia laptelui, respectiv o instalatie de pasteurizare a laptelui, precum si o linie completa de ambalare a laptelui proaspat si una aseptica pentru ambalarea laptelui. De asemenea, a fost investit inca un milion de euro pentru crearea unui centru de distributie si a unui sediu in Bucuresti. Brailact SA a fost fondata in anul 1955 si are ca domeniu de activitate fabricarea produselor lactate, potrivit NewsIn. Societatea este listata pe piata bursiera Rasdaq din anul 1996, iar din 2004 a devenit unic producator si distribuitor al produselor sub brandul Brenac.
Brailact, producatorul marcii de lactate Brenac, a investit peste 6,5 milioane euro in retehnologizarea fabricii de lactate din Braila si a capacitatilor sale de productie, in vederea dez