Boom a incercat in urma cu un an sa patrunda pe piata serviciilor de televiziune digitala DTH (direct to home). 10 canale proprii, in afara de clasicele canale pe care abonatii le pot primi de la orice furnizor de televiziune prin cablu, si pachete promotionale de sport, divertisment sau filme.
Acestea au fost principalele „arme Boom”. Totusi, campaniile publicitare si noutatea pe care o aduce compania - emisiuni si canale proprii - nu au atras timp de un an decat aproximativ 30.000 de abonati, pe care Boom incearca sa-i inmulteasca pana la sfarsitul anului pana la 100.000.
„Acum, compania incearca sa mai castige clienti printr-o noua campanie publicitara care sa le explice clientilor de ce Boom este diferit si ca Boom Sport One nu este un pachet care include canalele de sport de baza, ci un canal propriu al Boom, cu stiri proprii si cu o emisiune gandita de oameni cu experienta in televiziune”, ne-a explicat Ionut Bodea, directorul de marketing al companiei.
Oficialii Boom sunt constienti insa ca au pierdut deja teren in fata unor furnizori de televiziune prin extrasatelit precum Digi TV, divizie a RCS&RDS, sau Dolce, oferta operatorului de telefonie fixa Romtelecom.
Sportul aduce clienti
„Camera cu frigidere” - cum ii spun angajatii Boom - adica o incapere foarte racoroasa unde sunt stocate cel putin 10.000 de filme pe suport digital, doua camere cu pereti alcatuiti din zeci de monitoare unde 24 de ore din 24 trebuie sa fie cineva care sa urmareasca transmisia si departamentul de „Content”, „de unde vin ideile”.
La prima vedere, un sediu normal, unde peste 150 de angajati urmaresc zilnic ca transmisia canalelor sa fie de cea mai buna calitate. „Sunt oameni cu zeci de ani in spate de televiziune si regie.
Raman aici pentru ca au echipamente moderne si pentru ca le dam bani mai multi”,