Ultimele cercetari au dezvaluit ca soarta celebrului Titanic ar fi fost tragica, indiferent daca vaporul ar fi lovit sau nu un aisberg, in 1912. Aceasta este concluzia la care a ajuns o echipa de oameni de stiinta si producatori de televiziune care au coborat pe fundul apelor pentru a examina epava.
Rushmore Denooyer, conducatorul proiectului, a explicat ca vaporul a avut anumite defecte din fabricatie care s-au dovedit fatale atunci cand a avut loc ciocnirea cu aisbergul. El a precizat ca problemele tehnice au redus timpul cat nava a ramas la suprafata dupa impactul cu ghetarul si ca o banala furtuna ar fi fost de ajuns pentru a pune capat vietii pasagerilor de pe vas. Detalii despre problemele tehnice ale vaporului au iesit la iveala, dupa ce epava a fost studiata indeaproape cu ajutorul unui submarin. Atunci, echipa lui Denooyer a constatat ca muncitorii care au construit vaporul au modificat planurile initiale si, astfel, rezistenta vasului la intemperii a fost modificata. In urma scufundarii Titanicului, 1.523 de persoane si-au pierdut viata.
(A.C.)
Ultimele cercetari au dezvaluit ca soarta celebrului Titanic ar fi fost tragica, indiferent daca vaporul ar fi lovit sau nu un aisberg, in 1912. Aceasta este concluzia la care a ajuns o echipa de oameni de stiinta si producatori de televiziune care au coborat pe fundul apelor pentru a examina epava.
Rushmore Denooyer, conducatorul proiectului, a explicat ca vaporul a avut anumite defecte din fabricatie care s-au dovedit fatale atunci cand a avut loc ciocnirea cu aisbergul. El a precizat ca problemele tehnice au redus timpul cat nava a ramas la suprafata dupa impactul cu ghetarul si ca o banala furtuna ar fi fost de ajuns pentru a pune capat vietii pasagerilor de pe vas. Detalii despre problemele tehnice ale vaporului au iesit la iveala, dupa ce epava a fost studiata indeaproape cu