Consolidarea pe piaţa locală reprezintă totodată un element-cheie al strategiei de expansiune a companiei Mondex Sibiu, unul dintre principalii producători de şosete şi ciorapi fini din Consolidarea pe piaţa locală reprezintă totodată un element-cheie al strategiei de expansiune a companiei Mondex Sibiu, unul dintre principalii producători de şosete şi ciorapi fini din România, va începe, de anul viitor, ofensiva pe pieţele externe. După consolidarea reţelei proprii de magazine la nivel naţional, dezvoltarea va viza ţări precum Ungaria şi Germania. "Am hotărât să ne extindem reţeaua de magazine şi în afara graniţelor ţării, dar doar începând cu anul 2008, după ce ne vom consolida reţeaua proprie de magazine Mondex din România", a declarat, pentru "Adevărul", Călin Bogdan Vârcolacu, unul dintre acţionarii majoritari ai companiei. În plus, planurile pentru anul viitor vizează şi francizarea reţelei de magazine Mondex în România. Consolidarea pe plan naţional presupune extinderea reţelei de magazine, astfel că, potrivit estimărilor, până la sfârşitul anului, reţeaua urmează să numere 100 de magazine, de la 57 la sfârşitul lunii mai, investiţiile alocate în acest sens cifrându-se la 2,5 milioane de euro. Oraşele vizate sunt Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Bacău, Constanţa, Suceava, Craiova, Alba Iulia etc. În 2008, numărul magazinelor Mondex urmează să ajungă la cel puţin 150. "Cea mai bună promovare a brandului Mondex şi a produselor noastre a fost cea făcută de reţeaua proprie, unde clienţii pot vedea întreaga gamă. Vom continua să investim în această formă de promovare", a precizat Vârcolacu. 2005, anul de cumpănă în viaţa firmei sibiene La sfârşitul anului trecut, cifra de afaceri a companiei sibiene a atins valoarea de 9,07 milioane de euro, pentru anul în curs fiind aşteptată o cifră de aproximativ 14,5 milioane de euro. Deşi în prezent cifra de afaceri a compan