În perioada 5 martie – 6 mai 2007 a fost realizat valul de primavara al Studiului de Audienta Radio de catre IMAS – Marketing si Sondaje SA si Mercury Research SRL.
În cadrul cercetarii s-a masurat audienta posturilor de radio la nivel national, urban, în orasul Bucuresti si în orasul Timisoara.
Esantionul national a avut un volum de 11.173 de persoane, cu o eroare maxima de esantionare de +/- 0.9%.
Rezultatele confirma înca o data pozitia dominanta a KissFM la nivel national. La 3 ani si jumatate de la lansare KissFM este, fara nicio umbra de îndoiala, Reteaua de radio Numarul 1 în România.
La nivel national, KissFM are cel mai mare numar de ascultatori. 2.463.300 de români cu vârsta peste 11 ani (în crestere fata de sondajele trecute cu peste 60 de mii de ascultatori) asculta zilnic KissFM. Pe locul 2 se situeaza EuropaFM cu 2.295.800 ascultatori. Pe locul 3, la mare distanta fata de lider, se afla Radio21 cu 1.550.500 ascultatori.
În target-ul comercial (15-44 ani) suprematia KissFM este absoluta. Cu 1.882.000 de ascultatori zilnic si o cota de piata de 20,1%, KissFM se detaseaza net fata de competitori: EuropaFM (1.572.800 ascultatori zilnic si 19% cota de piata) si Radio21 (1.153.600 daily reach si 11,7% market share)
În mediul urban KissFM ocupa detasat primul loc. 1.754.400 de ascultatori cu vârsta peste 11 ani asculta zilnic KissFM, cu mai mult de 150.000 de ascultatori fata de locul 2 ocupat de EuropaFM (1.602.900 ascultatori). Locul 3 apartine Radio21 cu 1.217.300 ascultatori.
În target-ul sau (15-29 ani) KissFM este campion absolut. Numarul zilnic de ascultatori ai KissFM este de 855.900 (în crestere cu peste 50.000 fata de toamna 2006), aproape dublu fata de EuropaFM (451.700) sau Radio21 (483.800 de ascultatori zilnic). KissFM are aproape o treime din piata (30,2% market share) fiind urmat la mare distanta de