Piaţa hotelor, atât încastrabile, cât şi de sine stătătoare - „free standing“-, a crescut constant în ultimii şapte ani, datorită modificărilor intervenite în stilul de viaţă al românilor şi al modului în care este exploatat, mai nou, spaţiul din locuinţă. Mulţi locatari au desfiinţat pereţii despărţitori dintre bucătărie şi living sau au optat din start pentru aşa-numitele bucătării americane, cu spaţii deschise, în care hota este esenţială p
Piaţa hotelor, atât încastrabile, cât şi de sine stătătoare - „free standing“-, a crescut constant în ultimii şapte ani, datorită modificărilor intervenite în stilul de viaţă al românilor şi al modului în care este exploatat, mai nou, spaţiul din locuinţă.
Mulţi locatari au desfiinţat pereţii despărţitori dintre bucătărie şi living sau au optat din start pentru aşa-numitele bucătării americane, cu spaţii deschise, în care hota este esenţială pentru ventilarea eficientă a zonei destinate gătitului. Având în vedere aceste lucruri, precum şi faptul că anul trecut s-au importat peste 550.000 de maşini de gătit, cuptoare şi grătare, fără a mai vorbi de producţia locală, este de aşteptat ca piaţa hotelor să crească şi mai mult.
Anul trecut, Whirlpool a vândut aproximativ 30.000 de unităţi, o performanţă deosebită, dacă ţinem cont de faptul că cea mai mare parte a portofoliului companiei este reprezentată de produse cu preţuri ridicate, care ajung la 5.500 lei/hota încastrabilă.
„Evoluţia din punct de vedere arhitectural a spaţiilor de locuit, precum şi numărul tot mai mare al acestora au influenţat dezvoltarea pieţei de hote. De altfel, acestea rămân argumentele celor care susţin că segmentul va continua să crească simţitor şi în anii ce vor urma“, afirmă Mioara Bolozan, director marketing, Whirlpool România.