Mulţi dintre doritorii de cabriolete ar trebui să îşi pună pofta în cui. Majoritatea modelelor de pe piaţa autohtonă pot fi livrate clienţilor abia la toamnă. Trei luni, patru luni, şapte luni... Acesta este răspunsul pe care îl primesc mulţi dintre cei care doresc să achiziţioneze acum un autoturism decapotabil, atunci când întreabă în cât timp vor intra în posesia maşinii comandate. Ce sens mai are să cumperi o astfel de maşină, dacă ea nu poate fi livrată d
Mulţi dintre doritorii de cabriolete ar trebui să îşi pună pofta în cui. Majoritatea modelelor de pe piaţa autohtonă pot fi livrate clienţilor abia la toamnă.
Trei luni, patru luni, şapte luni... Acesta este răspunsul pe care îl primesc mulţi dintre cei care doresc să achiziţioneze acum un autoturism decapotabil, atunci când întreabă în cât timp vor intra în posesia maşinii comandate. Ce sens mai are să cumperi o astfel de maşină, dacă ea nu poate fi livrată decât la toamnă sau chiar la iarnă, este greu de spus. E drept că producătorii au găsit soluţia modelelor hard-top (cu acoperiş metalic retractabil) pentru ca maşina să poată fi utilizată şi în anotimpul rece, dar motivul achiziţionării unui cabriolet este tocmai folosirea lui pe timpul verii.
O reprezentanţă Volvo din Ardeal i-a tăiat brusc elanul unui om de afaceri din zonă care dorea să ofere ca bonus unei angajate un model C70 decapotabil, ca răsplată pentru încheierea unei afaceri imobiliare foarte avantajoase. „Vă putem aduce maşina cel mai devreme în septembrie“, a venit sec răspunsul comerciantului, care nu pare să fi fost sensibilizat de cei aproape 40.000 de euro pe care ar fi putut să îi încaseze.
Cauza „penuriei“ de maşini decapotabile este pusă de dealeri pe seama numărului mic de astfel de maşini care pot fi comercializate, în raport