O companie care evaluează un furnizor de servicii medicale în vederea contractării unui abonament de sănătate pentru proprii angajaţi trebuie să ia în considerare o multitudine de criterii. Până la semnarea unui contract între furnizor şi plătitor, negocierile sunt standard: servicii integrate, de calitate şi la un preţ corect, pachete echilibrate şi flexibile, reţea dezvoltată de policlinici care să asigure o acoperire naţională, proximitatea respectivelor unităţi,
O companie care evaluează un furnizor de servicii medicale în vederea contractării unui abonament de sănătate pentru proprii angajaţi trebuie să ia în considerare o multitudine de criterii.
Până la semnarea unui contract între furnizor şi plătitor, negocierile sunt standard: servicii integrate, de calitate şi la un preţ corect, pachete echilibrate şi flexibile, reţea dezvoltată de policlinici care să asigure o acoperire naţională, proximitatea respectivelor unităţi, aparatură de vârf, o echipă de medici care să includă nume cunoscute din toate specialităţile, serviciu de urgenţă şi consultaţii la domiciliu, accesul la un laborator de analize care să aibă toate atestatele, referinţe reieşite din gradul de satisfacţie al clienţilor pe care respectivul centru îi are deja. Acestea sunt, de regulă, aşteptările pe care angajatorul le are faţă de un potenţial furnizor de servicii medicale.
La rândul său, acesta din urmă, pentru a-şi evalua costurile şi a stabili tarife corecte, are nevoie de un alt gen de informaţii: cât de mare este firma, ca număr de angajaţi; vârsta medie a personalului şi distribuţia pe sexe, ştiut fiind faptul că tinerii nu se îmbolnăvesc prea des, în schimb, femeile sunt mai mari consumatoare de servicii medicale decât bărbaţii; domeniul de activitate al companiei – aspect important în estimarea riscuril