Ieri, BMW Group a anunţat deschiderea propriului birou în România. Decizia este parte a unei strategii a BMW Group, prin care în fiecare ţară din Centrul şi Estul Europei va exista un birou local propriu, care va răspunde de toate activităţile operaţionale ale constructorului german de automobile. Scopul acestei politici strategice este „de a permite un control mai bun al pieţelor individuale şi de a asigura un grad mai mare de profesionalism”, a declarat Franz Jung, director BMW Group Central Eastern Europe. Prima şi cea mai importantă măsură luată, în cazul României, este orientarea spre client. „Trebuie să aflăm mai multe despre nevoile clienţilor români şi să fim mai aproape de ei”.
Din planul oficialilor BMW mai fac parte îmbunătăţirea strategiei de marketing, ofensiva pe produs (prin stabilirea şi lansarea acelor produse care se potrivesc exact pieţei), creşterea calitaţii serviciilor postvânzare (prin funcţionarea reţelelor de service la un nivel superior), perfecţionarea personalului şi o nouă abordare, mai dinamică, în zona de PR şi comunicare. „Trebuie să fim mult mai buni”, a punctat Franz Jung. Datorită contactelor foarte puternice pe are le are în prezent în piaţă, Automobile Bavaria va răspunde de activităţile legate de vânzările de flote sau către personalul diplomatic. Oficialii BMW Group Central Eastern Europe au precizat că vor dezvolta parteneriatul strategic cu Automobile Bavaria, precum şi cu toţi dealerii BMW şi MINI în România. (A.E.M.)
Ieri, BMW Group a anunţat deschiderea propriului birou în România. Decizia este parte a unei strategii a BMW Group, prin care în fiecare ţară din Centrul şi Estul Europei va exista un birou local propriu, care va răspunde de toate activităţile operaţionale ale constructorului german de automobile. Scopul acestei politici strategice este „de a permite un control mai bun al pieţelor individuale şi d