Cea mai de succes marcă de import din România – Renault – are încă din 2001 deschisă o subsidiară. Renault România prelua la acea dată activitatea de importator general derulată până atunci de IPSO România, care a rămas unul din dealerii producătorului francez. Şase ani mai târziu, mai exact în aprilie acest an, Automobile Citroën au înfiinţat şi ei o subsidiară la noi - Citroën Romania, al cărui capital social este deţinut integral de francezi.
Reprezentanţii ATS, companie deţinută de premierul Tăriceanu (care a reprezentat, timp de 10 ani, marca franceză pe piaţa românească) susţin că decizia Citroën de a-şi deschide birou în România a fost determinată de aderarea României la Uniunea Europeană, fiind un pas strategic pe care compania îl face, în general, pe astfel de pieţe. Activitatea ATS s-a concentrat, în ultimii ani, pe dezvoltarea reţelei de dealeri pe tot teritoriul României, la standarde europene. Vânzările Citroën pe piaţa românească au ajuns, anul trecut, la 4.194 (3.471 autoturisme), în creştere cu 19,5% faţă de 2005. ATS, care la 1 iulie va pierde statutul de importator general Citroën, îşi va extinde activitatea pe segmentul moto şi declară că îşi va diversifica portofoliul cu alte mărci auto. Divizia moto a ATS are în portofoliu marca sud-coreeană de scutere, motociclete şi ATV-uri Hyosung. (A.E.M.)
Cea mai de succes marcă de import din România – Renault – are încă din 2001 deschisă o subsidiară. Renault România prelua la acea dată activitatea de importator general derulată până atunci de IPSO România, care a rămas unul din dealerii producătorului francez. Şase ani mai târziu, mai exact în aprilie acest an, Automobile Citroën au înfiinţat şi ei o subsidiară la noi - Citroën Romania, al cărui capital social este deţinut integral de francezi.
Reprezentanţii ATS, companie deţinută de premierul Tăriceanu (care a reprezentat, timp de 10