Lucrarile pentru autostrada Bucuresti-Pitesti vor fi finantate din Fondul National de Dezvoltare, constituit in principal din privatizari. Decizia a fost luata in cadrul sedintei de guvern ce a avut loc miercuri, bugetul alocat infrastructurii ajungand la suma de 335,27 milioane de lei, potrivit declaratiei premierului Calin Popescu-Tariceanu.
Pe langa autostrada Bucuresti-Pitesti, ce va costa 125 de milioane de lei, proiectele de infrastructura includ si soselele de centura ale oraselor Iasi si Suceava, extinderea centurii de Nord a Bucurestiului la patru benzi si inlesnirea circulatiei pe DN1.
Modernizarea Aeroportului Mihail Kogalniceanu va fi finantata atat din Fondul National de Dezvoltare, 9,7 milioane de lei, cat si de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor si Locuintelor, cu 28 de milioane de lei.
Lucrarile pentru autostrada Bucuresti-Pitesti vor fi finantate din Fondul National de Dezvoltare, constituit in principal din privatizari. Decizia a fost luata in cadrul sedintei de guvern ce a avut loc miercuri, bugetul alocat infrastructurii ajungand la suma de 335,27 milioane de lei, potrivit declaratiei premierului Calin Popescu-Tariceanu.
Pe langa autostrada Bucuresti-Pitesti, ce va costa 125 de milioane de lei, proiectele de infrastructura includ si soselele de centura ale oraselor Iasi si Suceava, extinderea centurii de Nord a Bucurestiului la patru benzi si inlesnirea circulatiei pe DN1.
Modernizarea Aeroportului Mihail Kogalniceanu va fi finantata atat din Fondul National de Dezvoltare, 9,7 milioane de lei, cat si de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor si Locuintelor, cu 28 de milioane de lei.