Clienţii CEZ din Olt şi din tot sudul ţării au suferit zilele acestea o adevărată batjocură, fiind ameninţaţi prin scrisori emise de companie că vor fi debranşaţi de la reţeaua electrică dacă nu plătesc facturi restante pe care, de fapt, le-au plătit.
Zilele trecute, fostele casierii din Slatina ale Electrica Oltenia, transformate în puncte de relaţii cu clienţii ale CEZ Vânzare, au fost pline de oameni nervoşi şi nedreptăţiţi, învoiţi de la serviciu sau pensionari şi bolnavi, care au venit să facă dovada că au plătit facturile, pentru a nu fi debranşaţi.
Ştefania Ispas, purtătoarea de cuvânt a CEZ Vânzare în judeţ, a cerut ieri scuze tuturor clienţilor pentru această situaţie. „Mirela Dima, directoarea CEZ Vânzare, a stopat trimiterea acestor scrisori şi a anunţat că nu se va face nici o debranşare. Cerem scuze clienţilor noştri pentru situaţia creată“, a spus reprezentanta CEZ.
Potrivit Ştefaniei Ispas, din cei 1,2 milioane de clienţi ai companiei, doar 3.000 sunt rău-platnici şi vor primi scrisorile în cauză. În ceea ce priveşte cauzele care au produs acest prejudiciu de imagine fără precedent holdingului ceh în România, Ştefania Ispas a declarat că aparţin atât societăţii, cât şi băncilor şi poştei, care nu au avut cititoare de cod de bare sau au introdus greşit simbolul variabil de pe factură, care confirmă identitatea clientului la plata facturii. „Rugăm clienţii să insiste la ghişee ca simbolul variabil de pe factură să fie corect trecut pe ordinul de plată, în cazul în care unitatea la care plătesc nu are cititor de cod de bare“, a subliniat Ştefania Ispas.
În perioada următoare, societatea va analiza din nou ceea ce s-a întâmplat şi va soluţiona problemele. „În luna septembrie se va introduce un nou sistem de facturare în locul acestuia, care este mult mai performant“, a mai anunţat purtătoarea de cuvânt.
Clienţii CEZ din Olt