Compania pregateste noi sortimente
Divizia de bauturi ar putea fi listata la Bursa
Divizia americana de bauturi a Cadbury Schweppes pregateste separarea de grup prin lansarea unor noi branduri si prin extinderea ofertelor in cazul produselor existente, potrivit directorului general al Cadbury Schweppes Americas Beverages, Gil Cassagne.
Compania pregateste un nou sortiment de apa imbuteliata, dar Cassagne a spus ca este prea devreme sa prezinte detalii referitoare la aroma, forma sticlei sau distributia produsului. Apa imbuteliata, imbunatatita cu vitamine si cu minerale, a devenit unul dintre cele mai cautate produse, iar Coca-Cola a cumparat, la inceputul acestei luni, producatorul de apa vitaminizata Glaceau, pentru 4,1 miliarde de dolari. Cadbury, cel mai mare producator de dulciuri la nivel mondial, cu sediul central in Marea Britanie, intentioneaza sa separe divizia de dulciuri de cea de bauturi.
Divizia de bauturi ar putea fi listata la Bursa, dar surse apropiate situatiei au spus ca cea mai probabila varianta este vanzarea catre fonduri de investitii private. Planurile companiei vor fi prezentate la 19 iunie, conform surselor.
Indiferent de solutia adoptata de companie, analistii anticipeaza ca Gil Cassagne va ramane la conducerea operatiunilor din Statele Unite, cea mai mare piata a Cadbury. "Pentru noi este mai putin important cine va fi proprietarul, esential este sa fim asociati cu o companie sau un grup de persoane care sa doreasca sa investeasca, pentru a duce afacerea la un nou nivel", a spus Cassagne. Acest nou nivel inseamna cresterea in continuare a vanzarilor de bauturi carbonatate intr-un ritm superior celui consemnat la nivelul sectorului de profil.
Cadbury Schweppes a crescut cu 1,3% pe piata americana
Vanzarile de bauturi racoritoare ale Cadbury Schweppes pe piata americana au crescu