Organizatorii IAA European Summit 2007, eveniment ce va reuni la Bucuresti, in septembrie, profesionistii europeni din industria comunicarii, au lansat inscrierile la congres prin site-ul www.iaaeurosummit2007.eu. Organizat in premiera in Romania, IAA European Summit 2007 isi propune sa dezbata noi directii pentru industria publicitara, in contextul dezvoltarii accelerate a tehnicilor de comunicare. Sub deviza “Europe. Continuous Change”, Summitul va aborda trei a
Organizatorii IAA European Summit 2007, eveniment ce va reuni la Bucuresti, in septembrie, profesionistii europeni din industria comunicarii, au lansat inscrierile la congres prin site-ul www.iaaeurosummit2007.eu.
Organizat in premiera in Romania, IAA European Summit 2007 isi propune sa dezbata noi directii pentru industria publicitara, in contextul dezvoltarii accelerate a tehnicilor de comunicare. Sub deviza “Europe. Continuous Change”, Summitul va aborda trei arii principale de interes pentru comunitatea profesionistilor in marketing si comunicare: “Legislatie si autoreglementare”, “Planificarea comunicarii si cercetarea” si “Responsabilitatea sociala corporatista”.
In cele doua zile de Summit, 27 si 28 septembrie, vor avea loc prezentari pe marginea celor trei teme stabilite, dezbateri, dar si o petrecere in stil romanesc. Printre vorbitori se numara Viviane Reding, Comisarul European pentru Societate, Informatie si Media, Alan Rutherford, vicepresedinte Global Media al Unilever si specialistul in branding Wally Olins.
Potrivit reprezentantilor International Advertising Association(IAA) Romania, organizatorii principali ai evenimentului, Summitul va reuni aproximativ 1.000 de participanti, dintre care 30%-40% provin din strainatate.
Pentru a participa, specialistii in co