�Sunt sigura ca, pe masura ce din ce in ce mai multi tineri vor fi expusi la valorile Cannes, premiile vor veni de la sine. Intr-o lume asezata, ele sunt o consecinta, nu un scop. Asa stau lucrurile cu marile agentii din afara si la o astfel de normalitate aspiram si noi.\" ( Teodora Migdalovici, reprezentantul Cannes Lions in Romania)
Incepe sa se auda „The Silent Revolution", conceptul enuntat de Dragos Grigoriu la prima lui intalnire cu cei 15 studenti romani care au fost selectati pentru a participa la unul dintre cele mai prestigioase festivaluri de comunicare la nivel mondial.
„The Silent Revolution" incepe se auda, cand si de unde nu te astepti. Este un demers desfasurat pas cu pas, din mai multe locuri si domenii conexe, pentru si inspre schimbare: de atitudine, de criterii, mentalitate. Este vorba de un nou val de tineri studenti curajosi aproape de inconstienta, entuziasti si plini de energie, expusi, pas cu pas, la un alt set de valori si alte aspiratii. Pentru industria comunicarii, una din vocile din „silent revolution" este Gradinita, Scoala Alternativa de Gandire Creativa, primul proiect ce permite studentilor de la facultati de concept si celor de la facultati de "executie vizuala" sa se intalneasca pe un teritoriu comun, sa se descopere, sa invete, sa practice, sa evolueze si, in cele din urma, sa performeze in contexte de anvergura internationala.
Anul acesta, in cadrul Gradinitei au avut loc trei concursuri. Unul dedicat tinerilor creativi care vor intra intr-o competitie internationala (30 de tari) pe Riviera Franceza, in timpul festivalului Cannes Lions. Cel de al doilea a selectat un student in primii ani, oferindu-i posibilitatea de a participa la Roger Hatchuel Academy – un context academic atipic, in care juniori din 20 de tari se intalnesc la Cannes, bucurandu-se de interactiunea cu liderii din domeniu.
15 pentru Ca