Pentru prima oara in cei 26 de ani de existenta, Noaptea Devoratorilor de Publicitate incepe altundeva decat in Paris, locatia consacrata pentru lansarea mondiala a evenimentului. Punctul zero al prestigiosului festival de publicitate, ajuns la cea de-a 12-a sa editie romaneasca? Bucuresti, 15 iunie, Sala Polivalenta, incepand cu ora 22. Bugetul alocat pentru desfasurarea evenimentului va fi de circa 180.000 de euro, dupa cum a declarat Raluca Rasadeanu, reprezentanta a Zero Events, agentia organizatoare.
"Suntem singura tara din care Boursicot a preluat"
Decizia initiatorului Noptii Devoratorilor, Jean Marie Boursicot, de a transforma "Micul Paris" in capitala publicitatii vine, se pare, in urma unei stranse legaturi a acestuia si, implicit, a evenimentului, cu tara noastra. "Pentru el, Romania inseamna foarte mult - suntem singura tara din care Boursicot a preluat", a subliniat in acest sens Dan Chisu, in cadrul conferintei de lansare a evenimentului. Mai mult decat atat, legatura Romaniei cu Noaptea Devoratorilor de Publicitate nu se vadeste doar in utilizarea la nivel mondial a unor surse romanesti de inspiratie, ci si in aprecierea de care s-au bucurat unele dintre reclamele romanesti la editiile trecute.
Dupa cum a aratat Chisu, evenimentul de la Sala Polivalenta va fi "o noapte in care prezentam 450-500 de spoturi, cele mai reprezentative din perspectiva lui Boursicot". Dintre spoturile supuse atentiei "publicului devorator", circa 14 vor fi de provenienta romaneasca, in contextul in care aproximativ 100 de astfel de productii autohtone au fost supuse atentiei francezului. Conform precizarii lui Chisu, in cadrul evenimentului nu vor fi prezentate doar varfuri ale industriei publicitatii, ci si "spoturi mai plictisitoare" - totul pentru a arata starea reala a advertisingului la nivel mondial.
Intregul montaj pentru e