Heineken Romania, lider pe piata autohtona de bere, cu o cifra de afaceri bruta de peste 200 mil. euro, estimeaza o crestere de peste 25% a vanzarilor in perioada de vara, fata de sezonul estival anterior, in continuarea trendului ascendent inregistrat in anii trecuti.
"In vara anului 2006, cresterea volumului de vanzari inregistrata de compania Heineken Romania, raportata la anul precedent, a fost de 26 de procente. Suntem increzatori ca vom mentine trendul ascendent si in acest an, insa este destul de dificil de facut prognoze asupra vremii", spune Edwin Botterman, presedinte si director executiv al companiei Heineken Romania.
Anul trecut, consumul de bere de pe piata locala a explodat in perioada verii, crescand cu 23% fata de sezonul cald precedent.
"Berea Heineken a fost anul trecut marca de bere care a cunoscut pe piata romaneasca cea mai mare crestere a vanzarilor. Volumul vanzarilor a crescut anul trecut cu peste 40% fata de 2005", spune Edwin Botterman.
Brandul Heineken este imbuteliat la fabrica de bere din Miercurea Ciuc, prima fabrica de pe piata locala care produce aceasta marca. Potrivit lui Botterman, capacitatea anuala de productie a fabricii de la Miercurea Ciuc se ridica la aproximativ 1,440 milioane de hectolitri.
Heineken detine patru fabrici de bere pe piata locala, la Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Hateg, cu un total de peste 1.300 de angajati, din care 330 de angajati lucreaza la unitatea de productie din Miercurea Ciuc.
Heineken Romania a demarat la inceputul anului un program de rebranding destinat marcii Heineken, program care include schimbarea designului si a ambalajului pentru acest brand. Astfel, potrivit lui Kwast Illoc, group brand manager la Heineken Romania, pana la sfarsitul lunii iunii, brandul Heineken va fi revitalizat complet. Urmatorul pas in strategia Heineken este concentrarea asupra