In 2006, gadget-urile au inregistrat cea mai mare majorare pe piata
Va lansa in septembrie primul "Gadget Zone"
Lantul de magazine Diverta preconizeaza pentru anul acesta o majorare a vanzarilor cu 50% pe segmentul de dispozitive portabile si echipamente IT, se arata intr-un comunicat al companiei.
In 2006, cifra totala a vanzarilor pe segmentul de gadget-uri (dispozitive portabile) si echipament IT s-a cotat la aproximativ 10 procente din cifra realizata pe zona de IT&C din lantul de magazine Diverta. Portofoliul retelei de magazine Diverta, pe acest segment, cuprinde cinci categorii de produse, sisteme de navigatie si GPS, echipamente audio profesionale, playere DVD portabile, MP3 playere si rame foto digitale, componente pentru modding si tuning PC si produsele Apple. Produsele se adreseaza persoanelor cu venituri peste medie. Lantul de magazine lanseaza, incepand cu luna septembrie a acestui an, primul "Gadget Zone" in interiorul magazinului Diverta Plaza Bucuresti. Reteaua Diverta prognozeaza ca vanzarile pe intreg brandul Apple (inclusiv iPod) vor ajunge la o jumatate de milion de euro.
Reteaua de magazine va introduce sisteme desktop si laptopuri produse de Apple
Potrivit comunicatului companiei, iPod-urile au fost anul trecut gadget-urile cu cea mai mare majorare pe piata. Cifra de afaceri realizata in 2006 de Diverta pe gama iPod s-a ridicat la aproximativ 60 de procente din vanzarile totale de playere digitale MP3. Aparatele iPod detin in Romania o cota de 4% din piata de playere MP3. "Vanzarile Apple au beneficiat anul trecut de lansarea noii generatii de iPod-uri. In mod normal, dupa ce trece valul de entuziasm, vanzarile scad cu cateva procente. Diverta si-a pastrat insa ritmul de crestere pe produsele Apple si in primele cinci luni ale lui 2007", a declarat responsabilul cu promovarea IT&C din cadrul Di